Hari sabtu di melaka


Minggu ni bercuti di kampung halaman aku. Bukit Beruang. lame gile tak lepak kat sini. semalam aku habiskan malam aku lepak dengan fariez ,hafiz, tesen dan kawan-kawann aku yang lain. lame gile tak jumpe dorang. Aku cakap kat dorang kalau aku tak jumpe dorang malam ni memang la aku tak jumpe. Pasal Sabtu aku bizi dengan family aku.

Macam biase, balik melake aku mesti gunting rambut. Tu rambut aku selepas potong. RM 20 beb kene. Salon ni cekik darah juga. Kat Melaka aku ade selalu pergi kedai gunting rambut kat Taman Mozac, tapi malangnye die tak buka hari ni. Huhu..p lakat salon mahal.


Pastu, p jalan-jalan dengan acik. Malam tu aku pergi la dewan kat MBMB, nak tengok juga persiapan gathering. Cambest je. Aku memang sebelum ni tak penah pun layan bende-bende ni. Tapi ku layankan jua..hahaha.

Kite tengok esok ape plak jadi..

Bile lame tak balik melaka rase macam teringat banyak kisah lame...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya