Penatnye semalam




Semalam ahari yang memenatkan. Pertamae kali aku menceburkan diri di dalam perhimpunan ramai. Tapi bukan yang haram. Perhimpunan keluarga Endin dan Hawa.

Bapak ramai gile. Hampir 2000 orang. Macam0macam jenis orang aku jumpe. Rupenye sedare mare aku ni seluruh Malaysia pun ade. Aku lepak sane lame juga la. Lepas ibu bace sajak aku terus blah balik rumah. Tak tertahan rasenye kepenatan ni. Dah la nak drive balik equine balik.

Rasenye macam nak minta cuti aje hari ni. Tapi pk2 baik aku pegi je keje. Mase gathering tu, aku tengok pakcik-makcik aku semue dah tua, ade yang tak larat nak jalan pun ade. aku pun dah umur dah hampir setengah abad. Tapi cam syok je family yang anak ramai. Aku rase nanti aku pun nak anak ramai. 10 orang ke..

Ramai-ramai tu aku perasan juga ade artis ni sedare aku. Satu generasi plak tu denga aku.Sasha elite. Sempat juga aku borak dengan die. Ingat suami de yang sedare dengan aku, rupenye die. Nasib dah pragnent, kalu tak nak juga aku ngorat.

Sampai equine, tepat pukul 9 terus tido..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong

Telur separuh masak