Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 10 November 2009

Gay

My friend 'Bob' but not in the gay way

Gay, tebiat sindrom down yang semakin digilai oleh lelaki normal sehingga membuatkan mereka menjadi para normal. Lelaki maskulin atau bertubuh sasa sering dikaitkan dengan persepsi gay.

Nak tahu mengapa orang selalu beranggapan begitu?

Aku tidak menolak fakta itu, sebab ada kebenaran. Orang yang memilih sukan bina badan mereka akan mempunyai instinct untuk teruja dengan susuk tubuh badan yang berotot. Secara tidak langsung mereka aka teruja untuk memiliki tubuh badan begitu untuk di minati orang lain.

Jika tidak, mengapa orang yang memiliki tubuh badan yang sasa suka buka baju dan berlenging?

Bila orang dah tertarik dengan badan mereka berbadan sasa ini, maka minat yang 'semacam' pun timbul. Ini perkara benar, sebab aku sendiri pernah alami perkara ini.

Sebab itu, adalah lebih baik jika kita trainning dekat rumah . Tetapi trainnig di rumah perlu disiplin yang kuat.

Zaman sekarang lelaki suka tengok bentuk badan lelaki. Mungkin disebabkan perempuan dah terlalu ramai. Unsur bosan dah jadi ketara. Lelaki yang berbadan sasa pula tidak ramai bilangannya.

Imam As Syafie pernah berkata," jika aku lihat seorang wanita, seolah-olah aku diselubungi seokor iblis. Tetapi jika aku melihat seraong lelaki, aku di selubungi oleh sepuluh ekor syaitan."

Dalam Al-Quran ada menceritakan tentang kemusnahan kaum Nabi Salleh a.s yang bercinta sesama jenis. Perlukah diulang perkara ini. Perkara ini dah semakin menular di Malaysia. Sehingga pemimpin politik pun menjadi antara kompenan bahan isu ini.

Di Kuala Lumpur sendiri terlalu banyak disco yang menganjurkan malam Gay. Tapi tiada tindakan yang di ambil.

Pernah juga aku termasuk kat party tu. Malam isnin kat Maison club jalan doraisamy. Saja je nak lepak. Boleh pula aku kena follow dengan mat salleh yang berpandangan gay. Bodoh betul.

Tu zaman jahiliyah aku dulu..
Share:

3 comments:

JiwaLara berkata...

for sure eh zaman jahiliyah not know... Only you know that...

JiwaLara berkata...

Hahah kind miss him too....
Still working at the club hah si Bob...

Tanpa Nama berkata...

Subhanallah! Mengucap sayang!