Zizou 1st meet


Akhirnya, dream aku dan abe untuk wujudkan team Zizou menjadi. Semalam Secara rasminya team Zizou telah mendaftarkan diri untuk tournement futsal terbuka Putrajaya.

Player pun dah select dah. Rasanya semuanya best-best. May be boleh beat team aku dan abe dulu.

Semalam 1st meeting Zizou. Walaupun tu bukan pertemuan 1st kitorang, sebab selama ni memang setiap rabu main futsal. Nak cari keserasian tu, rasanya aku dan Abe cari setahun. Mulanya aku ingat tak jadi je angan-angan kitorang, tapi sebab Abe macam bersungguh ajak join main futsal dengan budak MDEC, so aku pun turun main sekali.

Serius masa 1st memang ayam. Tapi sekarang, dorang tahu la siapa aku.

Ok, back to putrajaya tournement.

20 feb ni , kitorang join tournement tu. Ni 1st tournement bagi team baru aku ni. Rasanya tak ada masalah sebab dah banyak kali friendly dengan bebudak MDEC. Bebudak MDEC ni power-power. So banyak rasanya kitorang belajar kat situ.

Nak di jadikan cerita, hazrile budak staff sebelah meja aku pun join tournement tu. Hahaha, rasa tak sabar nak jumpa team dia.

Lama rasanya aku tak join tournement futsal. Masa kolej dulu banyak la. Hopefully the miracle will be on our side.

Insyaallah.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Dendang anak

Ada apa sama KEBAL