Miss a thing



Ini clip gua tengah train silat untuk persembahan di Institut Perakaunan Negara. Gua baru terjumpa clip ni. Kalau lu orang sempat dan ade masa terluang, cuba la layan. Clip ni masa kitorang tengah reasal(betul ke gua eja).

Gua rindu betul time ni. Dah lama betul gua tinggal silat. Gua harap silat tak akan mati dalam jiwa gua. Gua orang melaka. Pada gua orang melaka mesti pandai silat Pasal kita dari negeri hang tuah. Takkan Melayu hilang di dunia, Takkan silat hilang di Melaka.

Gua imbas balik pasal persembahan ni.

Masa tu cik solmi selaku fasilitator gua cakap, tak pernah pun ada ahli kursus yang buat persembahan silat. Tetiba gua dapat ilham nak buat.

Gua main ajak je sesiapa yang pandai bersilat untuk buat persembahan dengan gua. Kelakarnya masa tu gua siap buat audition lagi tuh. Ada juga gua reject. Pasal, ada yang saja yang nak memandai.

Lastly gua dapat juga geng yang betul2 boleh bagi komitmen dan boleh bersilat. Gua tahu kitorang bukan dari silat yang sama, so gua gabungkan semua silat yang ada. Silat gayung, sendeng, silat helang putih, dan juga cekak. Latihan kitorang cuma dalam 5 hari je.

Agak miricle juga la.

Gua rindu group ni, sampai sekarang gua teringat. Kitorang tak mungkin akan dapat buat persembahan bersama lagi. Pasal masing-masing kerja tempat lain-lain. Induksi yang temukan kitorang. Proud giler masa tu.

Gua namakan group ni Silat Serantau. Hopefully lu orang terus bersilat.

Kalau lu orang ada anak, lu orang hantar la diorang belajar silat. Jangan biarkan warisan kita terpadam begitu saja.(gua yang samping putih, masa tu gua tembam gile)
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

22 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin