The Arrivals-intro



Assalamualaikum

Hari ini semakin meluap rakyat malaysia amnya yang berugama Islam mengeji Israel. Kita memang sudah masak dan faham akan tujuan mereka ini. Malah agenda mereka kita memang sudah tahu.

Namun ada sesuatu yang mungkin kita terlepas pandang.

Hari ini gua rasa tanggungjawab yang gua pikul harus gua bagi pada lu orang. Tanggung jawab sebagai orang Islam.

Sebelum itu izinkan gua beritahu apa tujuan posting gua pada lu orang.

Posting ini akan gua beri nama The Arrival. Mungkin ada di kalangan lu orang pernah dengar atau tonton sendiri The arrival. Itu gua ucapkan tahniah, tapi bagi yang belum gua rasa sudah sampai masanya gua berkingsi bersama perkara ini.

Apa benda clip ini?

Gua cerita sikit. Clip ini akan membongkar akan segala konspirasi yahudi untuk orang Islam. Pembongkaran konspirasi ini akan buat lu orang sedar di mana selama ini kita memang dah jadi hamba yahudi.

Namun , gua berpendapat kita sudah sampai masa untuk sedar. Dan disebabkan itu gua merayu semua pembaca blog ini follow betul2 posting arrival gua ini.

Gua merayu supaya lu orang follow, kerana clip ini akan memberitahu sesuatu untuk kita bersama. Ini untuk Islam. Percaya la clip ini untuk Islam.

Gua download clip ini dari internet.Gua dah lupa dari link mana. Tapi lu orang boleh search kat Youtube. Tapi untuk pengetahuan lu orang, clip ini ada 50 episod. Ada beberapa episod telah di padam . Gua rasa ini kerja yahudi laknatullah.

Gua akan sedaya upaya masukkan 50 posting arrival untuk semua pembaca blog gua. Gua mohon lu orang tonton clip ini dengan pemikiran yang benar hanya kerana Allah.

Jika dapat download, luorang cuba sebarkan. Doakan gua selamat dan berjaya dalam kerja gua ini.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

14 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Flasher bodoh!

Silat Pengantin