Dah 4 tahun


Dari 2006 hingga 2010...

Gua stop main bola padang. Dulu kat kolej memang gua rajin gila. Pantang ada tournement, mesti gua akan di panggil. Sampai la tahun 2006, gua terpaksa stop sebab gua mengalami kecederaan di lutut yang serius.

2010,

Gua kembali ke padang. Walaupun dalam tahun ni gua banyak main futsal, tapi gua tak pernah jejak kaki ke padang dalam 4 tahun ni. Namun semalam segalanya berubah. Office gua buat sukan. Gua memang excited giler nak main bola padang balik.

Tapi malang tak berbau, gua injured balik masa trainning futsal rabu lepas. Tapi gua nekad, gua nak turun juga sabtu untuk main bola padang.

Semalam gua main juga. Alhamdulillah, injured gua tak bertambah. Tapi permainan gua memang terbatas. Banyak yang gua tak dapat buat. Namun gua tetap main dengan bertanggungjawab.

Memang prinsip gua, kalau orang panggil main bola gua akan main sedaya yang mungkin. Semalam gua main dengan penuh berhati-hati. Takut juga lutut gua akan bertambah teruk. Lutut ok, tapi jari pula bengkak sebab berlaga dengan bola.

Team gua tak menang, tapi masuk final. Ok la tu. Cuma gua agak kesal sikit, game tu sebenarnya untuk selection team jabatan. Tapi gua tak dapat perform.

Gua usha sikit name list yang terpilih, nama gua ada. Tapi main ke tidak bergantung pada lutut gua.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

14 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin