Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 15 Mac 2011

ape kes?


Dulu, gua pergi sekolah naik beskal.

Bukan sorang-sorang. Tapi segerombolan. Sambil kayuh sambil borak, sambil ketawa. Bawa basikal pun kengkadang lepas tangan.Tak payah pegang handle. Parents gua tak pernah marah pun gua bawa basikal lepas tangan. Haha, sebab dorang tak nampak.

Pastu, sambil bawa basikal siap nyanyi-nyanyi lagi. Kengkadang lagu sejati, kengkadang lagu isabella. Kira penduduk taman tu dah tak payah buat alarm clock la. Sebab, gerombolan gua biasanya akan bertolak pukul 6.45 pagi.

Tapi sekarang..........ni........................pukul 6.45 baru gua celik mata....ape kes...?

Ha..macam dalam gambar tu la basikal gua..ingat lagi nama basikal tu...fatboyslim..!
Share:

1 comments:

YanaMIB berkata...

aku nek beskal pi skola hari sabtu je..bila ada kokurikulum..sbb pakai bju kurung cam leceh je nk selak² kain nek beskal tu..haha..beskal nk hebat..apa brg nek yg ada bakul tu kn..hahaha =P