Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 14 Mac 2011

Ikan bakau lagi

Minggu balik melaka lagi.

Balik melaka cam biasa la, ziarah mak bapa. Malam sabtu tu, gua dan family pegi lagi ikan bakar. Asyik ikan bakar je kan. Abah gua memang suka ikan bakar. Lagi pun ikan bakar kat situ sedap. Cuma servis ada selow sikit.

Malas cite panjang, biar the pict tell the story..

Jumpe singboard ni, masuk je .

Ni bukan gambar penjual ikan la

 Ni pun bukan awek yang jual ikan, bini gua la.

 Along dengan abang shidi tengah pilih ikan

disebabkan ikan kami lambat sampai, jadi gua hantar no2 soh diorang bakar cecepat.

Ni baru suku menu yang sampai. ade lagi yang belum sampai.

So, makan besar gua hari tu. Hancus diet gua beb...
Share:

12 comments:

syafiQakarim berkata...

ishk..dekat mana ni mr feckry?
nampak sodap..
hari ni menu ikan gelama.
sama tak.haha ;p

Mr feckry berkata...

syafiq:melaka

YanaMIB berkata...

lama dow xmkn ikan bakar..isk isk..tggu org lanje..aci x? =P

Mr feckry berkata...

yana:aci2

Pencacai Alim berkata...

ooo..ingtkn kt kuantan..

Mr feckry berkata...

pencacai:melaka

yatie's EPISODE berkata...

perhhh~ ikan bakau! dah lama tak pekena ikan bakau nihh!

Redbloodsnow berkata...

lama aku tak layan ikan bakar. adeh..tetiba ngidam ler plak..huhu

ardinihumaira berkata...

fuhhh fuhh lama tak makan ikang bakar :D

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Tape tak daiyet p0m, isteri tatap cayangggg !!!

alinac lover berkata...

waaa ikan bakar best jugak layan kan

Wyne @ Mouren Mauve berkata...

Wah bro, I pernah pergi tempat ini. Memang best!