Futsal malam tadi


Malam tadi gua men futsal...

Lutut gua boleh d katekan hampir 60% ok dah. Sebab tu gua turun main futsal malam tadi. Ok la walaupun main setakat boleh cover-cover je tapi kire fun la. 

Rasanya musim futsal gua untuk tahun dah bermula la. Lepas ni boleh bergiat balik macam Casilas...Kalau tahun lepas gua aktif dengan team zizou gua, tahun gua main dengan budak opis gua je. Kalau tak ada halangan dan lutut gua okey, cam nak masuk tournement futsal lagi la tahun ni..

Lu orang tau tak, masa kolej dulu orang samakan gua dengan victor valdes tau. Kenal  tak sape tu.. kalau ade yang tak kenal mamat tu adalah tukang buat roti canai kat kedai mamak precint 8 putrajaya..haha..keeper bacelona la.

Risau je nono , takut2 gua balik dengan kaki tempang lagi..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

3 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin