Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 5 April 2011

Baru sempat buka blog

Lame wei gua tak buka blog. Gua rasa cam nak dekat seminggu.

Gua pergi sabah haritu, saje holiday bersama family. Kat sana aktiviti padat. So tak sempat la nak buka laptop. Nanti gua uppload la gambar-gambar gua kat sabah. Serius best gua pi sabah. Rasanya lepas ni gua akan ke sana lagi untuk menawan puncak gunung kinabalu. Bila? nanti la gua plan. Tapi memang teringin.



Balik dari sabah, gua terus pi melaka dengan abang gua. Amek ibu ngan abah gua pi Johor. Ui penatnya pi johor. Nak setel hal tanah . Setel hal tanah dengan pejabat tanah ni memang penat.

Jap, gua nak angkat meggi gua yang dah kembang. Nanti gua sambung lagi.
Share:

6 comments:

Nazatul shima berkata...

ceh..lenkali b4 nk tulis blog, make sure mkn dulu meggi tu..ahaha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam
bro dari sabah napa tak singgah sarawak ..meriah pilihan raya ..raya

Mr feckry berkata...

nazatul:lapau le

Mr feckry berkata...

brutal:sarawak jem skang

YanaMIB berkata...

patot aa lama xnmpk ko BW..holiday sakan ghopenye...xde ole ole utk aku ke?? bahaha =P

Mr feckry berkata...

yana: ade..gua ade beli sumpit