Menulis Bukan Kerna Nama

Jumaat, 18 Mac 2011

Gua nampak setan merah!

Masa katy masjid tadi gua terserempak dengan setan Merah!

Betul....! Eh tak percaya pula. Serius, yang bawa setan merah tu pula orang kita. Orang islam. Gua ingat setan merah yang di bawa tu tak boleh masuk masjid. Tapi masuk juga.

Yang peliknya, semua buat dekkkk...je. Macam tak kesah pun setan merah tu masuk dalam masjid Melekat je setan merah tu kat badan mamat tu. Hai.....

Ni ha gua bagi lu orang tengok gambar setan merah tu........
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
,
,
,
,,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

Nampak tak kat sisi dada baju tu ade setan merah...?

Ya, memang setakat baju. Dan ia cuma logo saje. Namun gambar itu adalah gambar setan. Kenapa mesti pakai baju berlambang setan mengadap Allah?

Pakai la pakaian yag baik untuk kita mengadap Allah...(ni yang berlogo setan, yang berlogo air kencing setan pun ade juga)
Share:

4 comments:

ardinihumaira berkata...

a a memang macam tak sepatutnya dipakai untuk solat

Mr feckry berkata...

ardhi:tau tak ape

efa berkata...

haah yg laki pasal bju yg pkai pelik2 tp kan yg wanita lak tang sulaman telekung yg berwarna dan telekung yg berwrna myebabkan kita tak khuyuk sgt mcm2 kan?

Mr feckry berkata...

efa:oh..camtu..gua pun tak tau selam ni