Menulis Bukan Kerna Nama

Jumaat, 18 Mac 2011

Program Jumaat

Ayo, macamana boleh tertinggal.

Handhone gua tertinggal kat rumah. Rasanya gua tak berapa kelam - kabut pagi tadi. Dah sampai opis baru sedar yang handphone gua tak ada kat poket. Haiyo..Boleh ke gua hidup tanpa handphone untuk hari ni?

Hari ni gua nak pergi tengok Merong mahawangsa. Asek dengar orang komen cerite tu je. Biar gua pergi bertandang kat wayang. Gua ni memang minat cerita sejarah. Sejarah ye bukan epik. Tak silap gua cerita epik yang gua tengok di wayang tanpa tidor adalah lord of the ring.- return of the king.

Ok, gua mengharapkan filem Merong Mahawangsa yang bakal gua tengok  malam ni mampu membuat gua teruja. At leasts penceritaannya boleh membuatkan gua balik cerita kat anak cucu gua nanti.

Dah lama tak bawa nono tengo wayang..
Share:

0 comments: