kesian gua tengok depa merintih..


Kesian gua tengok dorang ni..

Lu orang tak kesian ke? Dah la tebiar tepi laut. Dengan tak pakai baju..Nak-nak yang tengah tu..

Persoalannya mengapa mereka di biarkan begini? Ke mana mak bapa dorang? Apa tak ada hati perut ke tinggalkan dorang separuh bogel macam ni? Kita sebagai rakyat Malaysia tak patut jadi macam ni. Bukankah setiap anak-anak itu adalah anugerah Allah?

Ish...teruk la..kesian gua tengok dorang..masa gua ambil gambar ni, gua tengok dorang tengah kelaparan.
Merangkak-rangkak atas pasir. "Dik kenapa sampai begini nasib mu ," tanya gua.

Lalu yang besar sekali tu cakap," mana la tau pasir-pasir ni boleh jadi nasi..."

Ah..hampir menitis air mata gua ke bumi..mendengar kata-kata itu.

Ayuh! marilah bantu mereka, ya mereka ini bukan anak-anak dari negara Libya, Palestin, Afganistan, mahu pun pakistan...tapi mereka ini kesemuanya adalahhhh.....

,
,
,
,
,
,,
,
,
,
,
,,
,
Anak kakak dan abang gua- kire anak buah gua la...hahaha..femes anak buah pakdik ni masuk dalam blog pakdik
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

6 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin