Langgar pantang

Dulu gua selalu cakap. 'pantang laki masuk dapor'

Hawau je. Padahal memang dari kecik gua yang paling selalu tolong ibu gua masak kat dapor. Potong bawang, gunting cili, goreng ayam eh pendek kata semua boleh la.

Annddd...kalau lu orang nak tau, gua pernah siang itik tau. Cume sembelih je gua tak pandai. Kalau pegang tu berani la. Tapi yang gua pelik, kenapa gua tak pernah siang ikan. Kalau ikan je gua serender. Tapi gua suka makan ikan. Sampai hari ni, memang gua tak pernah siang ikan. May be sebab dulu ibu gua tak pernah suruh kot.

Dan hari ni, gua menemani nono masak kew teow sup..sempena juadah berbuka sunnat kitorang...uh..so sweet..hahaha..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

3 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Filem susuk

Band Rimba Bara

Silat Pengantin