Jangan kalah sorak, tapi biar menang bertanding


 Liberpool...masuk kampug gua juga. Sebelum ni tak boleh pasal depa punya penaja calrsberg. Sekarang ni baru la boleh jejak kaki ke sini.

Gua tak kesah kalau kalah malam ni. Biar kita tahu ukur badan sendiri dari berangan setinggi kayangan. Tapi walau kita kalah, biar kalah bermaruah. Liberpool nak belasah harimau malaya lagi teruk dari arsnel belasah ek, lu tunggu malam ni. Jangan lu sendiri tersentak. Hey...harimau malaya, kua lu punya kuku, kita calarkan muka liberpool malam ni.

Biar kkta tunjuk orang putih cara anak melayu main bola. Ingat, jika kalahpun malam ni, biar melawan!

Gua barau habis game futsal MAKSWIP. Letih tu tak la juga. Tapi agak kecewe la juga kalah dengan lambungan coin . Tapi fun la game tadi. Wa pun dah lama tak join tournement futsal. This year ni yang 1st. Ingat dah kureng kdrat gua, rupanya wa ni legend la juga ek.

Teringat teamate wa yang dulu-dulu masa wa aktif gile main futsal, team Hemp, team Tak Datang lagi team Azzuri , Team Zizaou..tu semua team-team yang pernah jadi team mate gua...

Takpe, sekarang ni main dengan opis wa plak...

update game semalam


Kalah..tapi bermaruah..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong

Ada apa sama KEBAL