Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 28 Julai 2011

Kasi pijak itu singa KOW-KOW!

Malam ini , kita ade ape? Kita game la dengan singapore!


Kasi gegar bukit jalil, kasi goyang itu singapore. Malam ni malam keramat untuk bola sepak malaysia. Gua tak boleh tahan la wei, tak boleh bayang kalau Malaysia kalah malam ni. Mau nangis satu malaysia beb. Pening memikirkannya.

Satu malaysia mengharapkan kemenangan. Yang paling wa pening , malam ni kat surau wa ade event menyambut ramadhan. Ustaz jemputan pula bukan calang-calang, Pengetua Imam Muda, Ustaz Hassan Mahmud. Cam ne ek, game start 8.45. Gua ingat nanti tepat 8.45 wa cow balik. Kena guna win2 situation. Kalau tak pergi ceramah Ustaz Hassan Mahmood tu rugi beb. Bukan senang nak jumpa Ustad tu.

Gua suka la gambar dari Ultras Malaya FB. Cun2 beb poster die.

Ni ha pesanan rakyat malaysia yang muslim yang pegi stadium malam ni. Jangan lupa, senjata orang muslim adalah DOA'.
Share:

5 comments:

YanaMIB berkata...

yg penting jgn tinggal solat..nnt kalah mcm hr tu nangis x berlagu..ngee~

tieha ismail berkata...

hahah tau tape...bola, bola jugak...solat jangan tinggal..

GnieSyazni berkata...

suke gak poster tu =)

Hans berkata...

walaupun kalah harimau malaya tetap di hati
lepas nih sokong skuad olimpik plak

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

embun d tengah malam berkata...

aku nak beli tiket abis...gila tension...semangat harimau malaya