Menulis Bukan Kerna Nama

Jumaat, 8 Julai 2011

Nasi Arab mara bahaya

Semalam, gua ada pewel party . Bos wa pindah.

Ah pasal bos wa pindah tu tak penting langsung. The paling penting wa nak nyampaikan beberapa perkara yang menggugat antibody wa.

Beb , kami orang semalam buat kat kedai arab presint 15. Actually ni kali kedua makan nasi Arab. Kali kedua bukan sebab wa tak ade duit nak makan. Gua kureng sikit dengan masakan dorang. Wa lebih suka kalau steamboat.

Masa wa kat kat restoran tu. Wa bajet nak makan sikit je. sekali...ayo...dorang order macam nak bagi kanak-kanak palestin makan la.


Terkejut beruk wa tengok dorang order makanna. Memang macam nak bagi makan anak jin. Gigil jap la tangan wa semalam. Segalanya menu yang memeningkan. Beriayani kambing la, kebab kambing la. Nasib wa tak ada darah tinggi.
Nasib juga wa tak makan breakfast semalam.


Tengok wa dah pening dah masa makan ni. Kelabu la kejap mata gua sebab banyak sangat makanan. Terkebil-kebil gua nak menyumbat dalam mulut gua.Memang sedap makanan dorang. Tapi banyak sangat la nasi tu dalam pinggan gua.

Terkeut pada perut gua. Gua rasa macam mereka yang order makanan ni bagai mahu menzalimi perut gua je. Gile ngantuk wa lepas makan tu. Wa pelik la, bangsa arab ni suka makan banyak ke?

Resultnya semalam, perut wa jadi kembung dan seluar gua jadi ketat jap .
Share:

2 comments:

YanaMIB berkata...

ns arab sedap kan? klu mkn ramai2 xterasa sgt la kita dh mkn byk..haha nyum nyum~

enyheartsdiamond berkata...

hohooo! makanan arab pun tak berapa mampu menyumbat perut gua.. cepat kenyang kan?