Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Menikmati kelazatan kemewahan

Iftar Ramadhan @ Marriott...

Wow, terkejut aku, member aku ajak. Ada bank sponsor. Dengan mamainya aku pi. Gile punye banyak makanan kat situ. Boleh dikatakan semua yang terlintas memang ade. Penuh perut malam tadi. Hampir aku jadi ular sawa. Tak pernah kot rasa makanan mewah sangat macam. Rasa gigil nak makan pun ada. Bukan tak biasa makan program berbuka puasa yang best-best. Tapi kali superb punye best.

Sampai rase, patut la ustaz-ustaz ni tak galak buka puasa kat hotel. Sebab takut terlena dek mewahnya makanan kat situ. Tapi den orang sponsor. Belasah je lah. Aku tak cerita akan secara detailnya sedapnya makanan tu. Apa yang boleh kata, aku masih kenyang hingga ke tengah hari ni.

Nikmat, sungguh nikmat makan...durian pun ade. Aku dengan geng aku merancang, macam mana nak makan kekal sampai pukul 10.  Nasi , emmm...tak sentuh pun.. cume makan menu yang jarang nampak je. Pastu air minum due gelas kecil je.

Memang sampai pukul 10 masih menyuap malam tadi.


Wajah Menanti azan Berkumandang..Konon nak ambik kurma dulu, sekali penuh pinggan.


Mr hafiz, seronok jumpe kambing golek

0 buah fikiran!!!: