Hujung minggu yang lalu

Hari minggu yang lalu..pergi karok dengan member. Lame dah tak training vokal ni. Sekali dapat lepas, kulepaskan jua suara ku ini. Ramai yang tak suke karaoke ni. Aku pun pelik. Tapi dorang suke nyanyi, dalam bilik air dorang melalak, dalam kete pun dorang melalak. baik pergi karaoke.

Lepas tensen...

Ha..gamabr ni ade sesuatu yang menarik. malam minggu lepas, aku tengah syok tido amid ngan abe kejut aku. Ajak pergi pusing-pusing. Aku peduli ape. Dalam kete pun aku tido juga. Sekali dorang pergi Lorong Haji Taib.

Bile name jalan tu disebut, mesti orang ingat nak buat keje tak elok. Abe bawa kitorang jumpe Pak Dien tukang urot. Best juga die urot kaki aku. Memang sejak dua tahun kaki aku problem sket. Pak Dien kate kaki aku terseliuh.

Tapi best die urot. Terase macam nak jerit pun ade juga. Keberkesanan die memang nampak la.
Kalau ade mase, nak juga pergi lagi. Cube perhatikan betul-betul gambar ni. Ade ape ditengah-tengahnye?

Seseorang yang cun tengah mencari rezeki dengan cara haram. Kenapa la dorang buat macam ni, muke cun tapi akhlak buruk otak singkat. Nak care senang je dapat duit. Jual badan dah boleh dapat 2,3 ribu sebulan.

Bengong, pergilah buat kerje yang halal. Nak cepat kaye je. Ape tak tau ke yang duit tu tak berkat.

Haritu aku bacae anak pak cik usin nak hapuskan kerje ni. Tapi makin belambak ade laaku tengok. Cakap tak seberapa bikin la dorang ni.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Takbir raya

Oh mat Ganja